Skargi i wnioski
Przyjmowanie skarg i wniosków w Regionalnym Szpitalu w Kołobrzegu
Jeżeli pacjent lub osoba go reprezentująca uzna, że prawa pacjenta zostały naruszone, może:
- zwrócić się z interwencją do bezpośredniego przełożonego osoby udzielającej świadczenia lub dyrekcji szpitala:
W sprawie skarg i wniosków przyjmują:
- p.o. Dyrektora Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu Małgorzata Grubecka –
w poniedziałki, po uzgodnieniu z sekretariatem. - Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa lek. Halina Olech: od poniedziałku do piątku
w godz. od 13:00 do 14:30, gab. Nr 16 oraz lek. Zofia Wójcik – Bogdańska:
od poniedziałku do piątku w godz. od 07:00 do 12:00, gab. Nr 10. - Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa Małgorzata Grubecka: od poniedziałku
do piątku w godz. od 10:00 do 14:00, gab. Nr 14.
- złożyć skargę do Rzecznika Praw Pacjenta:
RZECZNIK PRAW PACJENTA W SZCZECINIE |
BIURO RZECZNIKA PRAW PACJENTA WARSZAWA
|
- zwrócić się do Rzecznika Odpowiedzialności Zawodowej, który działa przy Okręgowej i Naczelnej Izbie Lekarskiej, a także przy Okręgowej i Naczelnej Izbie Pielęgniarek i Położnych – jeżeli naruszenie prawa dotyczyło czynności medycznej;
- skierować sprawę do sądu – jeżeli w wyniku działania lub zaniechania zakładu opieki zdrowotnej naruszono dobro osobiste pacjenta lub wyrządzono mu szkodę materialną;
- złożyć skargę do NFZ (Skarga pisemna, która nie zawiera imienia i nazwiska
oraz adresu osoby, która ją wniosła, nie zostanie rozpatrzona).
Przestrzeganie i poszanowanie praw pacjenta jest jednym z podstawowych obowiązków świadczeniodawcy
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Gracjan Tyczyński | 07-08-2014 17:01 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Gracjan Tyczyński | 07-08-2014 |
Ostatnia aktualizacja: | Gracjan Tyczyński | 12-12-2019 09:20 |